Omenatarha

Omenatarha

perjantai 6. maaliskuuta 2015

Patalappua soimaa


Olen yrittänyt fundeerata, mitä voisi värkätä riemunkirjavista ohuista keinokuitulangoista, joita taannoin ostin monta vyyhteä halvalla kirppikseltä. Tein niistä mm. aika monta huivia salomoninsolmuilla, mutta itseäni ainakaan ei tuo materiaali miellytä ihoa vasten, minä kun olen sellainen herkkähipiäinen. Voisi luulla sadun prinsessaksi, ellen olisi enempi menninkäisen sukua.

Mutta siis. Tuo lanka. Nyt minulla on tekeillä raitarasat, päävärinä neonkeltainen huomioväri, mutta ennen neuletyötä kokeilin virkkausta facebookista löytämälläni mallilla ja tein kolme patalappua. Lisäsin somisteeksi kukan, mikä ei ole välttämättä kovin fiksu temppu käytännöllisesti katsottuna.


Koska lanka on ohutta, olen kerinyt sitä neljällä langalla. Pannunalusiin kerin eri värejä (paitsi oheiseen kukkaan, jonka löysin lankakopastani valmiiksi tehtynä), mutta raitarasoihin olen käyttänyt puhtaita värejä.
Vieläkö keksisi muita käyttöideoita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti